SparkMe konferencija objavljuje prvi talas govornika

Stižu zanimljive vesti od SparkMe konferencije, jednu od najvećih poslovnih konferencija u Jugoistočnoj Evropi. Objavljen je prvi talas govornika koji će uveliko obogatiti konferenciju.
Od 2013. godine, Spark.me je ugostio preko 3.000 učesnika iz 30 država širom svijeta i 80 međunarodno priznatih govornika. jednu od najvećih poslovnih konferencija u Jugoistočnoj Evropi. Održaće se 4. i 5. juna u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu.
Poslednji objavljen govornik je Majkl Džakobidis (Michael G Jacobides), jedan od 50 najvećih biznis i menadžment mislioca na svetu u redovnom dvogodišnjem izboru Thinkers50.
Džakobidis je profesor preduzetništva i inovacija i profesor strategije na prestižnoj Londonskoj poslovnoj školi (London Business School) i jedan je od vodećih međunarodnih eksperata koji pomaže startapovima i kompanijama kako da prevaziđu izazove promjena u digitalnom okruženju. Radi na razvoju strategije za svjetski poznate organizacije kao što su Haier, Huawei, Spotify, MasMovil, Vodafone, Nokia, SAP, Enel, Santander, Helvetia, Zurich, CS, Airbus, DeBeers, Burberry, MerckSerono i NHS. Sarađivao je sa britanskim parlamentom u oblasti budućnosti finansijskih usluga, kao i sa Evropskim vijećem na temu inovacija u Evropi.
Džakobidis će imati čast da, svojim predavanjem, zatvori program ovogodišnje konferencije Spark.me, a okupljenoj publici će govoriti o tome kako svjetski tehnološki giganti mijenjaju svijet i šta mi možemo da uradimo povodom toga. Organizatori konferencije su prethodno objavili imena tri Spark.me 2022 govornika – u pitanju su Christopher S. Penn (svjetski autoritet na polju digitalnog marketinga čija je posebna ekspertiza u oblastima analitike, nauke o podacima i mašinskom učenju), Fredrik Härén (istraživač kreativnosti koji je do sada održao preko 2.000 predavanja u više od 70 država na šest kontinenata) i Pete Blackshaw (međunarodno priznati stručnjak iz oblasti digitalnog marketinga i brendiranja, inovator, autor i lider koji je bio zadužen za digitalne i društvene medije u kompanijama Nestlé, Nielsen i Procter & Gamble).
Karte za konferenciju Spark.me 2022 se mogu kupiti na zvaničnom sajtu – www.spark.me. Puna cijena karte iznosi 300€, ali zainteresovani do 22. maja mogu kupiti svoju kartu po specijalnoj promotivnoj cijeni od 200€. Kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte po cijeni od svega 50€, koje su namijenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina.